4.deň

Náš deň začal úplne obyčajne, kedže sme mali mať day off, povedali sme si, ze vstaneme okolo 9, vychystáme sa a vyrazíme na nákupy. Ked sme už vychystané stáli na chodbe, že ideme von, prišla naša bookerka, že máme kasting..no super, takže žiadeň day off:D Prezuli sme sa a šli. Na kastingu nič extra, vyskúšali sme si nejaké hrozné tričko, pofotili si nás a odišli sme odtiaľ. O tretej sme mali druhý kasting, kt. trval dokopy asi 5 minút..hned, ako sme vôbec došli do dverí nám podali pyžama so slovom:" change".Rýchlo sme sa prezliekli, pofotili nás parkrát, prezliekli sa naspäť a smerovali domov. Okolo 4 sme sa vybrali konečne na nákupy, no šlapali sme tam celú večnosť! Išli sme 45 minút peši, kým sme tam dorazili..popri tom nás zrazilo skoro 10 áut, kedže tu červená neplatí ani pre autá a skútre už tobôž nie:D A taktiež smer cesty..Oni vyjdu zo všadial a z každej strany, do každého protismeru, krížom cez celú križovatku,... Trh začínal so stánkami, kde mali rôzne domáce zvieratká ako rybičky, škrečky, zajačiky, no najviac ma zabolel pohľad na malé šteniatka v klietkach:( Také krásne, žeby som si ich najradšej zobrala všetky domov... Neviem ani odhadnúť koľko mal ten trh dokopy metrov alebo kilometrov, ale trvalo nám to celé 4 hodiny, kým sme popozerali milión obchodíkov.Opäť sme boli celebritami, ľudia si nás fotili z každej strany, niektorí tajne, iní nás poprosili o fotku, všade kde sme sa pohli bol okolo nás hlúčik ľudí a bud len pozerali alebo sa snažili prihovoriť, aj ked tu po anglicky nerozpráva vôbec nikto...možno dokopy 100 ľuí z celého obyvateľstva v Shantou:D Veci nemali nejaké veľmi extra, žeby som za ne dala aj život:) Ceny boli dobré, avšak svoje pocket money som skoro všetky minula na blbosti a je tu veľký problém vraj zmeniť euro, lebo oni také v banke nepoznajú a menia ledva doláre:D Takže tento týždeň nastanú ťažké časy, ak mi ich nezmenia:D No do piatku budem musieť nejak vyžiť..Kúpila som si nádherné šaty, sukňu a také niečo ako vestu a opäť blbosti na iphone. Dúfam, že sa čoskoro oteplí a ja si budem môcť zobrať konečne niečo krátke a nie tu mrznúť s ohrievačom na izbe, za kt. dakujem Bohu, že taký vynález existuje:D Ja sa idem pokúsiť ísť dnes spať skôr ako o pol 3 ráno, tak snád sa mi to podarí:) Pozdravujem všetkých a prajem všetkým peknú nedeľu:) :-**




Najkrajšie vložky:D

1 komentár:

  1. Lenka prines mi nieco take co tu nikdy nekupim..:) A davaj tam pozor...''nandy''

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...