3.deň

Opäť zdravím všetkých a chcem poďakovať za Vašu návštevnosť, ktorá prekročila aj tú včerajšiu:) Dnes sa nestalo nič také výnimočné, no aj tak po celom dni môžem zhodnotiť, že MILUJEM Čínu:) Čím dalej sa mi tu páči viac a viac:) Milujem ten ruch na uliciach, všetky tie vysvietené budovy a nápisy, všelijaké čačky mačky a dizajn vecí, kvôli ktorým by som si kúpila najradšej všetko, aj ked to vôbec nepotrebujem.. Dokonca aj obaly na dámske vložky majú krásne ružové s postavičkami:D A okrem toho, ešte aj prístroj na masírovanie nosa má taký krásny dizajn, že Vás to presvedčí, že to naozaj potrebujete:DD..Deň mi začal o 9, zjedla som najlepšie toasty s arašidovým maslom a banánom(to arašid.maslo je asi najlepšia vec, akú som tu jedla...u nás na Sr je skôr také horké a veľmi ho nemusím, ale tu je sladučké a najradšej by som ho jedla nonstop....pri tej sladkej chuti mi napadlo, ze Čínania tu majú všetko sladké..aj saláma, párky, všetko, čo má byť slané je opačne:), prvý kasting sme mali o 10, vyskúšali sme si také smiešne nohavice, pofotili si nás a šli sme na další. Na druhom si pozreli naše booky, pokonverzovali s našou bookerkou a šli sme domov. Doma sme si spravili obed, ja som radšej neexperimentovala a spravila si "výnimočnú lahôdku"-ryžu s kukuricou:D Kedže včera som chcela trošku experimentovať a nudle so sojovou omáčkou, vajíčkom,uhorkou a párkom sa nedali ani dojesť, tak som stavila na istotu..aj ked najradšej by som si dala mäso, ale nechcem riskovať...O pol 3 sme mali další kasting a keby som vedela, že budeme skúšať a fotiť spodné prádlo, asi by som si odpustila tie koláčiky s kávičkou:D Ponúkli nám opať ten nezameniteľný čaj a šli sme na další kasting, kde sme opať skúšali nohavice a spodné prádlo a fotili si nás. Došli sme domov o pol 4 a o pol 5 sme mali posledný kasting, ktorý bol na pyžamá( tu v Shantou je okolo 20 000 fabrík na výrobu pýžám, čiže najčastejšie sa tu fotí práve toto:D ) Po kastingu sme si s Annou pocvičili, ja som behala 15 minút dookola po našom apartmáne(fakt je veľmi veľký..dá sa tu behať doslova:D). Neskôr nám spravila Anna večeru, zoznámila som ju s mojími najobľúbenejšími pesničkami od Justina Biebera a One direction a pripravila ju na to, že to teraz bude počúvať dookola a opať sa vráti do pubertálneho veku.Okolo 9 sme sa vybrali na záťah do mesta, kúpili sme si nejaké blbostí, hlavne nálepky a kamienky na iphone a chcem si spravit vlastný kryt podľa môjho gusta:) Na uliciach a v obchodoch sme zažili opäť svojich "15 minút slávy", ktoré boli nekonečné a začína to byť už aj trochu otravné, ked si nemôžeme ani len pozerať danú vec v obchode bez toho, aby všetky predavačky a ľudia sa okolo nás zgrupili.. No aj ked to nie je také príjemné, snažím sa byť milá a usmievavá na každého, kto okolo mňa stojí:) Nekúpili sme si toho veľa, kedže tu je vraj nejaký úžasný market  a tam majú mať super veci, tak sa už neviem dočkať, kedy tam pôjdeme:) Večer sme zakončili ako správne modelky po cvičení s úžasným mc flurry, ja som mala chocapic a anna mala oreo s jahodami a šli sme domov. Kedže prvý príspevok sa mi vymazal, musela som to odznova napísať, takže už ani nevidím na oči a idem spať:) Posielam všetkým veeeľku čínsku pusu:) :-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...