2. deň

Ahojte:) V prvom rade Vás chcem všetkých pozdraviť a povedať Vám, že som vôbec nečakala, že si toľko ľudí klikne na môj blog...čakala som tak 100-maximálne 200 a ked som videla číslo 1235, skoro som odpadla:) Veľmi si to cením a som rada, že to  niekoho zaujíma:) A kedže tu bolo kopec kliknutí, to aby som si dávala do budúcna pozor, že čo napíšem:D Ale nie, budem sa snažiť všetko, čo mi napadne:) Prejdem k môjmu dňu..mala som úplne hroznú noc, kedže som vôbec nevedela zaspať, pretože mi horela celá tvár a horná časť tela a dolná časť tela bola úplne ľadová , vymýšľala som si rôzne katastrofické scenáre, že čo ak som náhodou niekde dostala vtáčiu chrípku a podobne:D Vstávala som o pol 10, vychystala sa a o 11 sme mali kasting. Opäť začal rituál s čajom, o kt. som hovorila včera:) Natočila som aj video, že ako to robia..no ked mám pravdu povedať, vôbec mi nechutí a ten dnešný čaj bol oveľa oveľa horší ako ten včerajší. Povedala som si, že aaa, tak jeden zvládnem, ved sa premôžem...no ked som položila pohárik na stôl, tá klientka mi opäť naliala..no dobre, tak zvládnem aj druhý...lenže ona liala stále dalej a dalej a nechcela som ju nijako uraziť, takže po piatej "runde" svoj znechutený výraz tváre som premenila na ten najmilší výraz, že aj v  Hollywoode by boli na mňa pyšní:D Niet nad domáci čaj s citrónom a cukrom:D Po kastingu sme mali voľno, tak sme skočili do nášho nákupného centra, nie je to nič moc, ale všetko lepšie ako nič:) Našla som si úplne najlepšie topánky, ale dostať tu topánky číslo 39-40 je nemožné...:( Čiže môžem len pozerať a plakať..ak by som mala 36, tak by som si domov doniesla aspoň 8 párov:D Čo ma najviac naštvalo je, že tu neexistuje blond farba v obchodoch, čiže neviem čo spravím o mesiac..budem ako dobrá olaská cigánka s vlasmi:( Chodiť tu po obchodoch bol zážitok a cítila som sa ako celebrita:) Niektorí  biele dievčatá ešte nikdy nevideli, čiže všetci sa otáčali, fotili si nás, pristavovali sa k nám, usmievali, kývali..no proste ako Stars:D V jednom obchode sa k nám hned pristavilo 14 predavačiek a nevedela som sa ani hýbať ako nás obkľúčili a chceli sa s nami rozprávať:D Bolo to milé..Po nákupe potravín nám zavolali, že mám další kasting, tak sme sa šli vychystať.. Moja spolubývajúca Anna ho už mala, ju už aj vybrali na fotenie a ja som sa išla ukázať.. Počkali sme kým skončí a tým sa môj de§ň skončil, kedze som prišla domov o pol 11.. Hlavná vec, že som chcela dnes konečne cviciť, no nevyšlo mi to..Pretože Číňania robia 24 hodín a im je jedno, či je deň alebo noc, fotenia a kastingy sú stále:) Toľko z môjho dňa, nič extra, tak snád zajtra zažijem niečo lepšie:) My tu máme pol 1 v noci, takže ja idem spať a prajem Vám pekný večer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...