19.deň

Ahoj:) Budete prekvapený, ale opäť sa nič zaujímavé nestalo:D Ráno som vstala konečne skôr ako o 12, že pôjdem cviciť, ale povedali, že musíme čakať, či nezavolajú kvôli kastingu, tak som nikam nešla.. Boli sme akurát s A na nákupe potravín, kúpili sme si ich typické sladkosti, neviem popísať ani chuť, je to niečo ako želé bez chuti s náplňou, akú si vyberiete:) Ja som si vybrala arašidovú, jahodovú a čierne prakvapenie, ale tuším, že to bol sezam, lebo tu z neho robia úplne všetko.. Mali sm jeden kasting na pyžamá, kde sme sa stretli všetky modelky, čo sú tu, pofotili nás a upaľovali domov, pretože sme mali s Irou job. Bol v inom meste, takže sme autom cestovali hodinu a pol tam a hodinu a pol naspäť...Práca spočívala v tom, že sme mali oblečené dlhé spoločenské šaty, čo nám dali a fotili sme sa s ľudmi:D Boli tam aj hostessky, kt. prpínali živé kytičky pánom na obleky a košele a dámam nasadzovali náramky z kvetov.. Takže ked sme sa už pofotili, trochu sme im pomohli, no dúfam, že to tí páni prežijú bez ujmy na zdraví, kedže som ich pár nechala len tak ísť s trčiacou ihlou, kedže ten uzáver bol katastrofálny a dopichala som si do krvi všetky prsty:D  Strávili sme tam dokopy hodinu a pol priblblého usmievania a cestovali domov:) Momentálne som už v posteli a vôbec ma nebaví ten časový posun:D Kedže ja už mám Vaše zajtra:) A ešte som sa s Vami chcela podeliť, že čo som minule videla:) Na ceste stál skúter s policajtami a okolo nich išiel chlap na motorke a vrazil do nich tak, ze jeden policajt spadol na zem, ten motorkár sa začal rehotať a zdrhol:D Mali ste vidieť, jak tí policajti vyštartovali za ním..čisté "rychle a zbesile po činsky:D" Proste len tak na drzovku do nich narazil:D Musel mať dobrú odvahu:D Tak to je všetko, majte sa pekne, papa:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...