10.deň

Všetkých zdravím a strašne sa teším, že Vás to stále zaujíma a mám vysokú návštevnosť blogu:) Dnešný deň začal veľmi chaoticky..Nastavila som si budík na pol 9, že pôjdem ráno na aerobic, ale tak sa mi strašne nechcelo vstávať, že som ho radšej vypla:) Okolo pol 10 mi Irina búcha na dvere, že mám okamžite vstávať, lebo o 30 minú máme kasting...no super..tak som sa vychystala  a najedla rýchlosťou blesku a mohli sme vyraziť. Ten kasting trval dokopy 5 minút a bol dokonca na ulici:D Iba si pozrel klient náš book, zapózovali sme a toť vsio:D Z kastingu sme sa vrátili domov, kde som sa spravila normálne raňajky, KONEĆNE som dojedla arašidové maslo, ktoré je pre mňa droga a dám si od neho oddych aspoň na týždeň:D Pozerala som gossip girl, kedže sme sa zase nudili a čakali na další kasting, ktorý bol o pol 3. Tam nám dali vyskúšať hrozné oblečenie- nohavice, ktoré mali sed niekde pri kolenách (nemyslím moderný typ "pokakaných" nohavíc..myslím také nepodarené, z roku 1980:D)..opäť sme pózovali, pózovali a  fotili nás..Tretí kasting bol hned vedľa, čiže sme sa nemuseli nikam premiestňovať..Tam si nás znovu pofotili, btw cítim sa ako keby som mala fotenia každý deň, neberem to ako kastingy:D Po kastingu sme sa najedli a vybrali sa popozerať obchody..Ked ja by som si tu kúpila prisahám všetko:D No čo ma najviac zaujalo boli žiletky na obočie:DD a niečo, čo vyzeralo ako britva na obočie..nechápem jak to používajú, ale ked sa to im páči, tak to je hlavné:DDZ obchodov sme šli do supermarketu kúpiť tortu nášmu bossovi, lebo mal dnes narodeniny, tak sme mu chceli spraviť prekvapenie, kúpili sme takú peknú tortičku, no oni asi nepoznajú sviečky, alebo ich iba nemali, kedže 8 predavačov nám nevedelo povedať, že kde by to mohlo byť a iba krútili hlavou, že čo my tam od nich chceme:D Druhýkrát som jedla mäso a bol to neopísateľný pocit...nechápem, ako môžu žiť vegetariáni..ja by som to nevydržala...no aj napriek stresu z vtáčej chrípky som mäso zjedla a zatiaľ žijem!!:) Spravili sme prekvapko Jackovi a teraz idem spať, pretože mám ráno fotenie, tak nech som vyspatá do ružova:) A mám daľšiu zaujímavosť....Ak si v Číne kúpite skúter, musíte ho ošúchať a zničiť, aby vyzeral, že je starý..robia to, aby predišli krádeži...Zvláštny to národ:D Tak majte saaa:-***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...