Takže včera som mala odmlku, pretože nám nefungovala elektrina skoro celý deň, len raz za čas opäť naskočila. Od pondelka sa nestalo nič zaujímavé, nemali sme žiadne kastingy, ani nič, len sme boli doma a oddychovali. Včera sme sa vybrali do posilky s Marynou a bolo super!  Poriadne sme si zamakali, poplávali v bazéne a boli v dvoch saunách. A potom sme mali úžasný pocit. Jedinou nevýhodou je, že taxík je dosť drahý. Stojí 12 eur a je to presne 6 a pol minúty cesty. A ked chcem chodiť pravidelne, tak na to miniem všetky zarobené peniaze:D Ked sme prišli domov, elektrina stále vypadávala. No najhoršie bolo, ked sme ležali v posteli a boli na nete a zrazu bola veľká búrka vonku, u nás v apartmáne brutálny prievan, všetky dvere búchali a vypla elektrina. No vtedy som myslela, že zomriem od strachu jak som sa bála!! Asi 10 minút sme sa odhodlávali ísť zavrieť všetky okná. Vdaka bohu, že som si stiahla na iphone tú aplikáciu so svetlom, lebo inak by sme sa ani nepohli. Kedže sme nemali potme čo robiť, tak sme šli spať. A vstali sme ráno okolo 10, takže sme spali 11 a pol hodín:D Dnes sa len prežierame konečne, lebo máme jedlo a čas, boli sme sa opaľovať na streche, lenže bolo dosť chladno. Dnes tiež nešla elektrina a internet asi do 16, takže sme sa skoro unudili:D A práve sa hrám na makeup artistku a maľujem Maryanu. Ako prvé som ju namaľovala na štýl Victorias secret a je krásna:)  A ako druhé ju idem namaľovať ako niečo šialené, tak idem niečo vymyslieť. Pozdravujem všetkých, a odkaz pre Eguška: Milujem ťaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...