Štvrtok, Piatok,Sobota, Nedeľa

Ahojte, mali sme toho veľa, takže som nič nepísala. Tak zhrniem, čo sa stalo posledné 4 dni. Štvrtok bol úplne najhorší deň tu, pretože sme vyšli z domu o pol 11 a vrátili sme sa pred 8 večer a boli sme celý deň v aute. To by nebolo také zlé, keby sme boli celý deň bez vody a jedla!! Bolo mi úplne zle, už sa mi chcelo aj plakať, všetky sme nadávali,ale nemohli sme zastať, lebo sme museli byť presne na kastingoch!! No dúfam, že už nikdy viac sa to opakovať nebude, lebo to bolo strašné!! A vonku 30 stupňov..juch:D Mali sme 4 kastingy, jeden v televízií Arabica woman alebo tak nejak:D na reklamu, na opaľovací krém. Druhý bol na plavky a spodné prádlo do časopisu a fotí, to vraj jeden z najlepších fotografov.  Vybral si tam mňa s Maryanou, ale zajtra tam ešte raz sa ideme ukázať, či nie sme hanblivé, a tak. Tretí kasting bol na svadobné šaty tuším, iba nás pofotili a štvrtý bol v kaderníctve:D pretože fotografka sa tam česala, či čo,odfotila si nás, pozrela si naše ruky a nohy, mne pochválila, že mám veľmi pekné ruky a šli sme domov konečne!! Doma som sa nažrala jak prasa a vdaka tomu, že celé  dni nejeme a najeme sa jak prasatá až večer, som pribrala minimálne 2 kilá. Všade to cítim a ledva som sa zapla do riflí, ktoré mi boli také normálne. No bomba:D Človek nič neje a ešte priberie..Večer sme boli v jednom podniku, kde sa spievalo karaoke, takže nám Maryana zaspievala. Mali sme tam ísť na večeru, lenže nám priniesli len jeden tanier so šalátom pre celý stôl a nachos:D Pre nejakých 8 ľudí. Takže som zjedla oriešky a nachos a večera jak oči bola ukončená:DDD   V piatok nám povedali, že nič nemáme, tak sme len ležali s Maryanou v posteli a potom nám zavolali, že do hodiny máme byť prichystané, že máme fitting na prehliadku. Každá mala len jedny šaty. Mala som mať najprv také krásne oranžové, lenže mi boli strašne dlhé, takže mi vymenili za krátke. Večer sme boli v podniku "De Prague". Tam som sa KONEČNE najedla!! Konečne som mala mäso a zemiaky. Mali tam úplne výborné strawberry daiquiri, takže som si dala hned tri:D Bolo super. V sobotu sme mali prehliadku, ked som sa ráno zobudila, tak som fajne cítila to daiquiri, pretože ja nie som zvyknutá piť a toto bolo na mňa asi veľa:D Ale opitá som nebola, neboj sa Eguško:D Povedali, že o 10 máme byť dole a tak sme čakali a čakali, po pol hodine sme si povedali, že pojdeme naspäť do bytu. A taxík  došiel až o pol 12!! No prečo nie? Išli sme do kaderníctva,  tam na mňa pán kaderník minul celý lak, mala som doslova helmu na hlave.  Make up bol zlý jak vždy, ale aspoň som nemala taký kontrast s telom. Zase sme nič nejedli celý deň a najedli sme sa až o pol 5 a mala som nejaký kurací sendvič. Prehliadka sa konala na krásnom mieste, boli tam všade lode, restaurácie a bolo to pre TV show, ktorá sa tam točila live. A my sme predvádzali šaty a návrhár opisoval tie šaty. Začalo to o 7, mne nakoniec vymenil šaty za také priesvitné s čipkou čiernou, ktorá všetko potrebné zakrývala. Len som a strašne bála, lebo boli dlhé a my sme chodili po schodoch dole. Nakoniec to dopadlo dobre, nikto nespadol ani nič. Ešte som skoro zabudla opísať topánky, aké tam boli pre nás pripravené:D To Jimmy Choo alebo Louboutin sa môžu skryť:D Vyzeralo to ako z roku 1990 z nejakej travesty show. Môžte vidieť na fotke. Hned stamad som šla do jedného podniku, niečo ako hosteska, iba som stála a vítala hostí. No skoro som umrela od hladu,, tak som natlačila 2 čokoládové buchty do seba asi za minútu. Bola som do 1 večer a šla domov. Dnes sme vstávali pred 10, pretože sme išli konečne na pláž!! Bolo super a konečne ma aj opálilo. Opaľovali sme sa asi 2 hodky, len som nestihla si urobiť žiadnu fotka pri mori:( A odtiaľ po nás prišla lodka, kde sme sa povozili. Sedeli sme úplne v predu na tom cípe, pili pivko, jedli chipsy a bolo to úžasné, lenže trochu som sa bála a bolo to veľmi nepohodlné, takže zajtra budem mať asi milión modrín! Odviezlo nás to na jedno miesto, kde sme mali obed a  to bol obed s veľkým O. Boli sme tam asi 4 hodiny. A celý dlhý stôl sme mali zaprataný jedlom. Vyskúšala som humus, pár libanonských jedál, ale nechutilo mi to, pretože oni majú každé jedlo s citrónom a mne nechutí napr mäso s citrónom. Potom sme si dali aj vyprážané krevety, hranolky, taký obalovaný syr. Mali sme aj vodnú fajku. Môj žalúdok skoro explodoval. Ked sme sa vracali, bolo už chladno, takže sme sa už tešili domov. Najhoršie bolo, že nás nemohli vysadiť na brehu, ale museli sme si k brehu doplávať. No skoro som odmrzla:D Prišli sme domov asi po hodine aj dačo, pretože boli brutálne zápchy v celom Beirute. Teraz ležíme a oddychujeme. No ja som sa fajne rozpísala, takže soim určite každého unudila k smrti:) Posielam pusu!!:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...