Streda

Pozdravujem všetkých:) Včera sa zase nič také významné neudialo. Vstala som o pol 1 a hned mi volali, že mám fitting na prehliadku, takže mám byť do 30 minút pripravená. Tak som sa rýchlo namaľovala, vychystala a čakala obutá v kuchyni, ked zavolali, že prehliadka je zrušená, takže nikam nejdem...no super:D Tak sme sa rozhodli s Tanjou, že pôjdeme do Kasliku. Kaslik je časť Beirutu, kde sú obchody, reštaurácie, kaviarne. Najprv sme skočili do Starbucksu, kde som si dala vynikajúce frappuccino s oreo sušienkami. No bolo to také sladké, že som dostala cukrovku:D Po káve sme skočili do H&M, kúpila som si tam krásne sako a tričko. Chceli sme ísť aj do ostatných obchodov, ale volala nám naša šéfka, či nechceme ísť do hôr. Tak po nás prišla, cestou sme sa zastavili v mekáči, lenže boli také zápchy, že sme nakoniec nikam nešli a odniesla nás domov.  Večer sme šli do biliardu, tam sme si zahrali biliard, prvýkrát v živote som trafila všetky gule, lenže ked som trafila čiernu poslednú, tak som trafila aj bielu a tým pádom som prehrala:( a to som nevedela:D dali sme si výborný koláč, priniesli nám čokoládovú zmrzku a asi o 1 v noci sme šli konečne domov. Dnes sme vstali okolo 10, lenže ležíme v posteli, pretože nemáme čo jesť:( Nemáme ani chlieb, jogurty, proste nič! Na raňajky som mala čisté vajcia bez ničoho.. tak snád nám prinesú jedlo, lebo tu umrieme od hladu.. zase som niekde v takom super čase, že niesú žiadne kastingy, žiadne roboty a ak hej, tak to všetko rušia...:( Ale ja sa strašne teším, lebo som dostala job pre ten časopis Plastik!! juchuu, aspoň niečo:) Posielam pusu!!:-***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...