Pondelok, Utorok, Streda v Beirúte

Takže už sa mi to kráti a budem tu už iba týždeň...Presne o takomto čase už budem stáť na letisku vo Viedni a tešiť sa domov:) Takže zhrniem, čo sa také udialo od pondelka. V pondelok som mala opäť "fofry", kedže mi zavolali, že mám 15 minút aby som sa pripravila, že je šofér na ceste. Ja som vtedy práve ležala v posteli v pyžame, čiže som opäť lietala po izbe ako superman, kedže šofér došiel už za 10 minút:D No nakoniec sme šli po Maryanu na kasting, kde sme čakali na ňu v aute 45 minút:D milujem to:D Išli sme na kasting, tam povedali, že nevedia, či chce klient blondínu a odišli sme. Som závislá na jednej libanonskej pochúťke, volá sa to knefe cheese a je to úžasné!! už som to tuším spomínala. Presvedčili sme šoféra, aby nás odviezol do Sea sweet. Otočil auto a mali sme to namierené tam. Ja som už mala tunel a nevidela nič iné, iba knefe. Ked sme tam došli a povedali sme čo chceme, tak nám predavačka povedala, že to NEMAJÚ!!! Neviete si predstaviť to sklamanie:D To knefe je určené iba na raňajky a predáva sa to od 12 v noci do rána. No skoro ma porazilo:( Konečne sme sa tam dostali a oni to nemajú. Tak som došli domov, celé smutné, v chladničke sme okrem paradajok nemali nič, čiže sme si boli kúpiť nejaké blbosti do obchodu. V utorok bol môj najlepší deň za posledné obdobie!!! Najlepšie fotenie, aké som si mohla priať:) Nemôžem to opisovať, ani ukázať fotky, čo je pre mňa strašné, pretože tak by som sa chcela s vami o to podeliť:( V časopise to vyjde v júli a budem na titulke:) Bolo nás 5..2 modeli a 3 modelky. Make up a vlasy boli úplne šialené!! Ja som mala oranžové vlasy prosím pekne.. No ked vyjdú fotky, tak uvidíte:) Ja osobne sa už neviem dočkať!!! Boli sme tam od 8:30 do asi 21.00, čiže naozaj dlhý deň.. No ja sa ešte stále neviem spamatať, aké to bolo super:) A mali sme super oblečenie, samé značky. zamilovala som sa do tašky Givenchy a topánky Christian Louboutin a Manolo Blahnik vôbec nie sú pohodlné, ako každý o nich hovorí...To ešte aj moje topánky, čo stoja možno štvrtinu z ich ceny sú pohodlnejšie:D Cestou naspäť sme šli v kabriolete, takže sme premrzli poriadne.. Na ceste domov, som spomenula to knefe a šéf Plastiku to namieril do Sea sweetu:) Ked vyšiel s prázdnymi rukami, vedela som, ktorú bije.. No tam mu povedali, že má vyskúšať inú pekáreň, že tam to budú mať. Nemali to tam, ale spravili to len kvôli nám:) A k tomu, sme si vybrali koláče, aké sme chceli a výber bol naozaj ťažký, lebo tam mali druhy od výmyslu sveta... Ked som konečne zakusla do toho knefe, bolo to ako sen!!! Mňam, to je úplne najlepšia vec na svete a milujem to!! Prišla som domov, mali sme plnú chladničku jedla, nažrali sme sa a šli spať. Dnes sme mali nakoniec oddych, boli sme na streche, som červená na tvári, aj ked sme tam boli necelú hodinu. Ležali sme, jedli sme a potom sme si spravili cvičiacu seansu, tak sme s Veronikou a Maryanou pocvičili:) Momentálne idem spať, pretože zajtra mám beauty fotenie do časopisu, tak nech som pekná:D Potom robím každý deň, až do môjho odchodu, tak sa strašne teším, že konečne to tu ožilo:) veľmi ma teší, že to niektorých ľudí zaujíma a čítajú si moje bludy:) dakujem, :-****

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...