Bierutsky den

Opať som nič nepísala, pretože som od štvrtka toho mala veľa. Piatok som vstávala skoro, pretože som mala mať robotu, ale ked po mňa prišla šéfka, tak mi oznámila, že to zrušili. Nechápem prečo, ale tu v Beirúte táôle rušia a rušia joby. Tak už zrušili mne aj dievčatám niekoľko jobov. Takže namiesto roboty som strávila v aute 8 hodín a skoro som sa zabila!! Bolo milión stupňov, ale aspoň som si dala zmrzku a knefe, tak bolo lepšie. Medzitým som mala mať dalšiu robotu, lenže o 10 minút mi povedali, že to je zrušené. Došla som domov okolo pol 8 a potom som šla ešte do jedného jobu a cestou som v noci si kúpila knefe:D Prisahám, že som závislá!! V sobotu sme mali ráno fitting, dizajnér bol taký smiešny, že som dostala záchvat smiechu a až som plakala:D Veronikine šaty boli také smiešne, žeby ste neverili:DD Vyzerala jak ryba a smejeme sa ešte dodnes:D Potom sme mali prehliadku pre televíziu LBC, opäť v tom prístave, len pre iného dizajnéra. Ja som mala také krátke šaty zlaté a potom nejaký "bluzón" a koženú sukňu. Make up som mala samozrejme najtmavší..Tmavší ako brunetky..mala som úplne čierne oči, čierne obočie a červený rúž..no ako prostitútka:D No téma, ktorú nám zadal návrhár bola, že sme Rich bitch, čiže tak sa máme aj tváriť. Došli sme domov o 9 a o 9.30 sme už išli na beach party. Bolo to v jednom brutálnom rezorte, kde boli skaly, more, bazény, jacuzzi okolo kresiel, no nádherné. najprv sme len sedeli na takých posteliach, ale potom sme sa rozbehli a tancovali sme jak šialené:) Fotili nás fotografi, točili kameramani...no bomba:) Bola to najlepšia noc tu!! Strašnú srandu sme mali s dievčatami.  Došli sme okolo 2 domov, pokračovali sme s party, sme sa porehotali a šli spať. Na druhý deň sme mali prehliadku pre RAMACHKA Haute couture a bolo celkom dobre..Lenže došli sme tam o 11 a nikto tam ešte nebol a samozrejme sme čakali ako vždy. Predtým sme si po ceste kúpili knefe:D zase:) Deň bol brutálne dlhý, lebo sme mali pokrem prehliadky aj photoshooting...Šaty boli krásne, len dosť veľké, čiže nám pridávali 10 kíl.Make up bol celkom pekný, aj vlasy. Mólo bolo veľmi pekné, lenže dlhé a okrem toho sme museli chodiť hore a dole po schodoch, čiže s dlhými šatami a svadobnými, to bol jeden sen!!:DPrehliadka začala o 10, no hrôza, jaké sme boli už unavené a hladné, pretože za celý deň sme jedli "až" chicken wrap a kurací šalát bez jediného kúska mäsa:D Dnes som mala mať videoklip, lenže mi to zrušili, lebo malo byť zlé počasie... no nakoniec nebolo:( Ale namiesto toho som išla ku kaderníkovi, aby mi nafarbil vlasy, pretože zajtra mám fotenie pre jednu dizajnérku, ktorá má tehotské šaty a potrebuje milú mamičku:D A že s blond som nebola vierohodná...ževraj robili 20 kastingov,ale ja som sa im najviac páčila, tak vybrali mňa..lenže nechápem, prečo nevybrali niekoho hnedovlasého, ale museli odfarbiť mňa...najprv povedali, že to bude iba o odtien tmavšia blond, ale že oistanem blondína..no mám to tmavéa od blondu to má daleko, takže som ich skritizovala, poplakala si a sľúbili mi, že mi to v stredu pred odchodom nafarbia..no som zvedavá...!! večer sme boli nakupovať, skoro nič sme nestihli pozrieť, ani len darčeky, pretože nás volala naša šéfka, že musíme ísť domov. Ale 20 minút sme si peši vyšlapali do pekárke, kde robia knefe..tomu sa hovorí závislosť!! V sea sweet to nemali, tak sme šli do Si bonu a tam to tiež nemali, ale bol tam jeden mladý predavač a sme ho doslova prosili na kolenách všetky štyri, potom som mu vravela, že v utorok iba pre mňa spravil, tak som mu ukázala aj fotku po fotení, čo som mala oranžové vlasy, aby si ma pamatal..Tak sme počkali asi 20 minút a dostali sme vytúžené knefe:) Celý personál sa čudoval, prečo nám to robil:D Pretože to robia len v noci a ráno... Momentálne sa idem chystať na fotenie, mám to v horách, tak som zvedavá:) Majte sa pekne!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...