Deň v Beirúte

Nepíšem, pretože sa nič zaujímavé nestalo:D Sedíme doma celý týždeň, nikam nechodíme. Boli sme iba opäť v biliarde, na otvorení nového spa a toť vše. V štvrtok som mala ísť robiť do jedného klubu, lenže stráááááááášne sa mi nechcelo a celý deň som to opakovala, že nechcem tam ísť a na konci dňa, ked už som bola oblečená a obutá čakala na šoféra, tak mi zavolali, že to ten deň nemám, čiže som to brala ako dar z nebies:) Ale namiesto toho, sme mali kasting o pol 11 večer:D Prišla po nás nejaká pani na Hummeri, do toho hrala taká podivná hudba, no nebolo mi jedno, či nás nechcú uniesť. Ale nakoniec to bol kasting v štúdiu a hľadali modelku, ktorá vyzerá ako mamička:D No to je jak na mňa:D Btw, nová spolubývajúca si myslela, že mám 14:D Do toho podniku som išla  nakoniec v piatok, po dvoch hodkách som mala brutálne kŕče v bruchu, takže som tam skoro umrela.Včera presne o tom istom čase som mala zase kŕče a dnes ma zase chytajú.. úžas...Dnes som sa skoro unudila k smrti, už mi úplne šibe z nášho bytu, už nemôžem byť ani vo svojej izbe, tak som celý deň v obývačke. Včerajšok sme mali akčný, pretože 4 dievčatá mali ísť na nejaké otvorenie hotela do Iraku a kedže tam je vojna, strašne sa tam boja ísť, tak sa to tu riešilo s agentúrami, že tam nechcú ísť a je to nebezpečné, a podobne. Ja mám chvalabohu fotenie v utorok, čiže ja by som nešla. No tiež to nieje žiadna výhra byť tri dni sama v Beirúte, ked ja som taký strachopud..No nakoniec boj vyhrali a ostávajú doma, len som zvedavá na následky:( Ani ja by som nešla, kedže sú tam bombové útoky a podobne.. Inak blízko nás je Sýria, ktorá je len hodku od nás a tam je vojna, samí teroristi, bombové útoky, ale chvalabohu, my to nepociťujeme.. Tento týždeň mám zatiaľ 3 fotenia, čiže konečne sa to tu rozhýbalo a aspoň sa nebudem nudiť. Najväčšia sranda je, že štvrtok a piatok fotím pre kaderníkov:DD Ja, čo mám také hrozné vlasy, že konec:D Ale sranda musí byť:) A v utorok na tom fotení pre časopis Plastik budem fotiť s modelom, tak som zvedavá, čo to bude:DD Pekný večer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...