Košice again:)

Takže po veľmi smutnej a uplakanej rozlúčke s mojimi dievčatami a Beirútom a po dlhej ceste domov, ktorá bola úplne nekonečná, som opäť v Košiciach. Rodina, kamošky a Eguško mi strašne chýbali. Odkedy som prišla som sa ešte nezastavila, stále niekam behám. Včera sme boli na party, kedže ja a Julka sme oslavovali naše narodky, ktoré sme nemohli osláviť kvôli Libanonu. Bolo úplne úžasne!! Dostala som tie najkrajšie darčeky a zabávali sme sa skoro do 5 rána. Robili sme si celú noc srandu, vykali každému, s Peťou sme rozprávali po anglicky a tancovali do rána bieleho. Moje nohy skoro umreli! Večer sme zakončili pizzou a dokulhali domov. Dnes som úplne vyšťavená, nič navládzem, iba ležím a čakám na Eguška, kým pôjdeme pozrieť nejaké oblečenie do obchodov. Všetkých pozdravujem:-****

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...