Beirut

Ahojte! Dnes som mala veľmi dlhý deň, takže idem už spať, lebo zajtra mám daľšie fotenie. Dnes sme vstali o 8, no kým po nás konečne prišli a odniesli ma do salónu, tak bolo 11. Tam ma nalíčili, učesali a čakala som tam asi 4 hodiny. Prišiel po mňa fotograf a odniesol ma do nejakej reštaurácie, kde už čakali stylistka a makeup artistka. Oni usúdili, že môj make up je hrozný, tak ho prerobili.. Mala som 4 rôzne make upy, fotili sme do časopisu, ktorý vyjde o týždeň. No make up som mala nádherný!!! Uplne som sa zamilovala a chcem tú make up artistku domov!!:(  Reštaurácia bola na pobreží, čiže sme fotili na stole a za mnou bolo vidieť len more. Fotky, čo mi ukazoval fotograf sú naozaj krásne, z čoho sa veľmi teším:) Konečne niečo poriadne... Ukážem Vám fotky všetkých make upov, čo som mala. Zajtra mám fotenie pre nejakého kaderníka, či čo, tak som zvedavá. Len ked si predstavím, že si musím zase umyť vlasy, tak mi prichádza nevoľno, pretože kedže ich musím mať každý deň čerstvé na fotenie, mám ich úplne vysušené a farbu už mám úplne vymytú. Majte sa krásne a dobrú noc!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...