1 month in Beirut starts right now!:)

Takže opäť začíname:) Kedže nestíham odpisovať každému, tak som sa rozhodla opäť obnoviť moje blogovanie:) Budem tu písať každý deň,pokiaľ budem stíhať,všetky  moje dojmy a zážitky.
Momentálne sa nachádzam v Beirúte, v Libanone. Budem tu mesiac. Cesta tu bola hrozná! Kedže idem do Ameriky, tak som si musela vybaviť nový pas a ten pas som si zobrala aj do Beirutu, no ked sme boli na ceste mi napadlo, že ja budem mať letenku a víza a všetko písaný na starý pas. A to už sme boli hodinu od Košíc, takže sme si predĺžili cestu o 2 hodinky:D Mamka s Petrom ma doniesli iba po Bratislavu a odtiaľ som išla na letisko sama autobusom. Tam mi to všetko došlo, že idem preč a fajne som si poplakala:D Až sa na mňa ľudia divne pozerali:D Došla som na letisko a tam som strávila noc. Mala som tam len taký letmý spánok asi 3 hodinky, ale stále som sa budila, pretože pán čo sedel pri mne celý čas chrápal a klepal nohou, až sa triasla celá lavička. No super. O 5.30 som šla na check-in, počkala na svoj let a letela som najprv do Istanbulu. Tam som opäť čakala asi 2 hodky, kým mi šiel let do Beirutu. A bola som taká unavená, že som už mala normálne preludy, som nevedela či sa mi to zdá,alebo to je skutočnosť:D V lietadle nám dali takú čokoládovú penu, že som myslela, že umriem!! Mňam mňam.  A môj spolusediaci ju vôbec neotvoril, tak som najprv rozmýšlala, či si nepopýtam od neho, ale som nechcela byť za trapošku:D Ja proste milujem jedlo v lietadla. Ked som došla o 3 na letisko, tak ma tam už čakal náš šofér s papierom, kde bolo napísané Lenka. Presne ako vo filmoch to bolo. Celú cestu som si hovorila, že sa už neviem dočkať, jak dôjdem na apartmán a pospím si, no ked mi šofér povedal, že idem hned na fitting, tak ma skoro porazilo!! Bývame asi pol hodinu od letiska, no zbehlo mi to rýchlo, lebo bola strašná sranda, náš šofér je mladý a veľmi vtipný, čiže sme sa bavili, jak keby sme sa poznali 10 rokov, sme mali na plné pecky hudbu v aute a sme kričali a spievali:D Ľudia tu šoférujú ako v Turecku, čiže jak príde, všetci trúbia, žiadna bezpečná vzdialenosť medzi autami, no hrôza...Dievčatá sú veľmi zlaté, tak som rada. Je tu Rakúšanka, Slovenka a Ukrajinka. Stihla som sa akurát osprchovať a hned sme bežali na fitting do Max Mary. Tam sme čakali asi hodinu, kým nám dali skúšať veci. Jedinou nevýhodou je, že aj ked je vonku veľmi teplo, oni majú nonstop pustenú klimatizáciu a je vo vnútri brutálna zima. V tom obchode bolo podľa mňa asi 10 stupňov a my sme tam boli len v šatočkách. A dnes ma bolí kvôli tomu hrdlo:( Jedná sa o prehliadku Max Mara, ktorá bude zajtra, tak sa už veľmi teším, ja osobne mám šaty hrozné, pretože všetky mi boli veľké a nemám do nich "boobs":D Každá modelka bude mať štyri modely. No som zvedavá, jak to bude zajtra vyzerať. Strávili sme tam dokopy asi 3 alebo 4 hodiny a došli sme celé uzimené domov. Konečne som sa najedla po celom dni, naobliekala,lebo sme mali strašnú zimu na apartmáne, vychystala a šla spať. Dneska som vstala o pol 10 a šli sme na jeden kasting. Kasting bol na pyžamá, také hrozné a bolo to presne jak v Istanbule. Poskúšali sme, odfotili nás a šli do našej agentúry. Tam sme sa naobedovali, aj ked šalát nenazývam jedlom, pokecali sme a šli domov. Dievčatá majú prácu a ja dnes nie, takže som sa konečne vybalila, urobila si kávu a momentálne ležím na posteli a kukám Hotel Paradise:D Všetkých pozdravujem a ospravedlňujem sa za chyby, ale ja to už po sebe nečítam:D Pridávam aj zopár fotiek:) Papa, ľúbim Vás!:-**

1 komentár:

  1. Lenicko dneska som bola u Mati a sme si to tu vsetko poctivo citali a prezerali!Drz sa nam tam vela fot fot fot, teplo sa obliekaj nech niesi chora, fot a fot! Take care a akonahle nejake news daj aviizo...LOVE U,xoXO

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...