Sobota a nedeľa.

Ahojte:) Vrátim sa ešte k včerajšku. Mala som taký "krásny" večer. Všetky dievčatá išli na diskotéku a ja som ostala sama doma!! Pretože som mala dnes robotu, tak aby som sa vyspalaA kto ma pozná vie, že mam z toho panický strach a po 21 rokov som až tento rok spala prvýkrát sama doma. No išla som sa zblázniť. Zaspala som až okolo 2 v noci, lebo som sa bála. Spala som asi 5 hodín a ledva som vstala. Ked ma niekto robotu, tak je to tak, že náš šofér zazvoní a zídeme dole. No nechcela som nech zase čaká, tak som na 8:30 bola už dole. A jasné, že to iba moje šťastíčko a šofér došiel o štvrť na 10:D Tak som si posedela na schodoch.. Fotenie sa konalo v kaštieli, celkom peknom a fotili sme vonku.  Fotila som svadobné šaty. Namaľovali ma úplne krásne, bol to asi najkrajší make up aký som kedy mala..Taký jemný, svetlý. Kedže tu poriadne nejeme, moje telo protestuje a skoro som odpadla  počas fotenia.. Pretože šaty boli strašne tesné a ja som v nich nevedela poriadne dýchať a mala som také pózy, že som zadržiavala dych okrem toho.. Takže sa mi zrazu zahmlelo pred očami a všetko sa mi točilo, tak mi hned doniesli vodu a sa tam o mňa starali. Chvíľu som si poležala, najedla sa a bolo lepšie. Konečne som sa nažrala,a žrala som celý deň stále niečo. Ale najlepšie bolo niečo ako pizza,ale nemalo tu omáčku, iba bolo plnené syrom a preložené na polku.Fotila som asi 6 šiat, striedali sme sa ešte s jednom modelkou, bola sranda. A veľmi pekné šaty,ale brutálne drahé!! Najdrahšia vec, akú som kedy mala a budem mať na sebe:D Skončili sme o nejakej pol 8. Momentálne sa chystáme, lebo ideme na drink, tak sa teším, majte sa pekne, papa!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...