Deň 3.









Pozdravujem všetkých, veľmi ma potešilo, že ste si klikli na môj blog, mala som včera okolo 200 návštev a nielen zo Slovenska, ale aj z Dánska, USA, Anglicka, Libanonu, Českej republiky, tak chcem všetkých pozdraviť:) Fakt som rada a nečakala som to. Myslela som, že ak si to prečíta tak 20 ľudí, tak aj ti bude veľa:D Takže začnem ešte včerajškom. Mala som ho veľmi pekný, taký relaxačný. Pozerala som Hotel Paradise, ležala som, pozerala staré fotky, pocvičila som si zumbu a robila som si očistný deň. No ked som bola v zápale robenia si peelingu, tak došli dievčatá, že za 10 minút musíme byť ready, pretože ideme na biliard. Tak rýchlo som sa ešte nevychystala asi. Všetko je od nás strašne daleko, takže sme cestovali asi 40 minút. Došli sme, zahrali si biliard,( ja ho neviem hrať, takže som to potom vzdala,ked som 2-krát prehrala), vypili sme nealkoholické drinky, dostala som darček na narodeniny, ktorý ma fakt potešil, zjedli sme vynikajúci krabí šalát,vyfajčili vodnú fajku a šli domov:) Prišli sme asi o pol 2 domov a hned sme zaľahli. Dnešný deň som strávila celý v aute! No hrôza. Vstali sme okolo 8 a 8:50 nás už čakali dole. Dievčatá išli na kasting, na ktorom som ja bola včera a ja som musela čakať v aute kým skončia, aby sme mohli ísť na "general security", aby sme sa zapísali, že sme tam prišli robiť, že tam nie sme ilegálne, a tak dalej:) No boli sme tam dokopy asi 4 hodiny. Najprv som sa musela ísť odfotiť. Ked sme prišli na miesto, kde fotia, náš šofér povedal, nech si sadnem na stoličku. Sadla som si, pozrela doprava a tam fotograf stál a čural na záchode bez zatvorených dverí:D  Hned som stamad vyskočila, no fujky:D Na fotke vyzeram ako opitá bez vlasov, ale nevadí. Potom sme šli priamo na ten úrad a boli tam samé prostitútky a divní ľudia. Pretože každý ,kto príde do krajiny sa musí zapísať a preukázať, čo tam ide robiť. Všade boli muži oblečení ako vojaci, mali veľké pištole a vyzerali nebezpečne:D Ked sme boli konečne na rade, tak nás obsluhoval veľmi zlatý ujo.  Odišiel na sekundu a ked sa vrátil, tak sa nás spýtal, či nám chýbal:D A ked nás vybavil, tak povedal, ze si bud môžeme sadnúť do vedľajšej miestnosti, alebo môžme stáť a pozerať sa na neho:D No neviem si predstaviť, žeby to povedal niekto u nás na Slovensku...U nás sú len nepríjemní úradníci:( Akonáhle sme stamad vyšli som si dala hned antibakteriálny gél, lebo to tam bolo nechutné. Mahmud nám kúpil twix a energetický nápoj, tak sme mali super obed. Cestou nám kúpil ešte nanuk, takže mám cukrovku a sladké už nechcem vidieť do zajtra. Momentálne som ja a moja spolubývajúca doma. Tá prehliadka Max mary je nakoniec zajtra, dnes máme len skúšku a nácvik, tak čakám kedy mi zavolajú. Majte sa pekne všetci!!!:-****

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...