Čo sa udialo od stredy

Ahojte. Nepísala som, pretože sme mali nabitý program a nestíhala som vôbec. V stredu sme mali skúšku na prehliadku, skúšali sme si topánky, chodiť v nich na móle, no nič extra. V ten deň som mala narodeniny a dievčatá mi spravili prekvapenie. Ked sme došli domov, tak niekto zvonil, šla som otvoriť a tam bol náš šofér s tortou a zrazu všetky pribehli a spievali happy birthday:) Bolo to moje prvé prekvapenie v živote a bolo to také pekné, až ma to dojalo:) Nijak zvlášť som inak neoslavovala, dali sme si tortu, pripili sme si a tot vše. Na druhý deň sme mali ráno kasting a rovno stamad sme šli do salónu. Taký salón som ešte asi nevidela. Pracovali tam iba muži a bolo ich tam asi 30:D No vlasy nám spravili hrozne...najprv sme mali mať zapletené copíky, niekomu to robili 5 minút a ja som tam bola asi pol hodinu, lebo môj kaderník to nejak nevedel urobiť, lebo mám samé malé nové vlasy a asi to bolo zložité:D A potom sa okolo mojich vlasov striedali asi 5 dookola a maturovali pri tom. Ked mi to konečne spravili, rozhodlo sa, že to vyzerá hrozne, tak nám to rozpletú a spravia jemné vlny. Zase mi to spravili inak ako ostatným, tak mi to ešte prerábali. Tam nám robili aj make up, ale tá čo nás maľovala asi nebola nikdy na žiadnom kurze, lebo sme mali úplne oranžové hlavy a biele telá, no hrôza!! Tak sme si to trošku zmazali a prerobili po svojom. Po asi 4 hodinách stráveným v kaderníctve sme šli rovno na miesto konania prehliadky. Tam sa opäť rozhodlo, že nám zmenia trošku make up a vlasy dajú do copov:D No super. Prehliadka bola krásna, zbehlo to strašne rýchlo,no ja som mala také hrozné a veľké topánky, že som musela chodiť ako retardovaná:D Dostali sme aj darček, každá dostala takú veľkú asi plážovú tašku Max Mara.Po prehliadke sme šli do biliardu,najedli sme sa, dali si vodnú fajku a šli domov. Ked sme sedeli v kuchyni, pozerala som si facebook a tam bola fotka sushi a povedala som, žeby som za sushi aj vraždila. A zrazu sa moja spolubývajúca postavila a spýtala sa, či viem, že máme sushi v chladničke. Oh my god!! To bolo ako dar z nebies!! A mňam, také výborné. Včera sme mali 2 kastingy. Najlepšie je, že tu vyžadujú na kastingy silný make up, ale ja mám príkaz nemaľovať sa:D Pretože mám tak veľmi veľké oči. Takže musím byť bez make upu, aby som vyzerala  "cute". A ja sa cítim bez špirály jak slepá:( Na jednom si ma vybrali,zajtra budem fotiť svadobné šaty.Najlepšie, že mi povedali ako prvé, že som strašne cute, takže misia vyzerať cute bola splnená. Skúšala som si asi 6 šiat a všetky boli nádherné. Ale dve boli úplne najlepšie, tie by som si  vedela predstaviť na mojej svadbe.  Na druhom kastingu mali problém zase s tým, že nie som veľmi obdarená v horných partiách:DD Po kastinoch sme sa o 4 poobede konečne najedli, lebo sme nemali čas od rána a skoro som zomrela. Nenávidim to, že tu nemáme čas sa ani poriadne najesť:( Dala som si veľký hamburger s hranolkami a môj žalúdok je tak scvrknutý, že mi potom bolo strašne zle a najlepšie, že som musela ísť na job s takými bolesťami.   Dnes sme vstávali skôr, pretože sme šli nakupovať, mala som prvýkrát v živote kávu a donut z Dunkin donuts a bolo to výborné. Veci v obchodoch nič moc, takže som si nič nekúpila. Po nákupoch sme sa boli opaľovať na streche a teraz ležíme v posteli a oddychujeme. Majte sa pekne!!:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...