57-58-59. deň

Dlho som nepísala, pretože som vôbec nemala čas a nič som nestíhala. Posledné dni boli úplne nabité a spala som posledné tri dni 4 hodiny denne, takže nevládzem:) Štvrtok a piatok som mal fotenia, fotila som katalógy  fotky na internetovú stránku, Fotenie bolo super, fičala som od 7 ráno do 8 večer, make up som mala hrozný, jak stále:) Už som si zvykla, že najlepšia vizážistka som iba ja:) Prvý deň som mala hrozné vlasy, celé ulízané dozadu, ale druhý deň om povedala, že chcem mať rozpustené a natočené, tak aspoň niečo.Fotila som značky ako Just Cavalli, D&G, Salvatore Feragammo, Versace, Iceberg, Harvey Nicholson, a pod. Uplne skvelo som sa cítila, prvýkrát som mala na sebe také drahé a značkové veci. Najdrahšia vec bola taká kožená košeľa, ktorá stála 5000 eur:) A o topánkach ani nehovorím!!! Najkrajšie na svete..Bola tam jedna plná miestnosť s topánkami a bola som ako v raji!A zaľúbila som sa do jedných topánok, stoja okolo 400 eur, ale sľúbili mi ich, tak som zvedavá, či aj svoj sľub dodržia. Fotila som ešte s jednou modelkou a jedným modelom. Po týchto dvoch dňoch plných fotenia sme včera večer išli na párty do Reiny. Bolo tam úplne skvele, veľmi sme si to tam užili, tancovali sme do rána bieleho a zakončili sme to ako vždy vynikajúcou Čorbou:) Dnes sme spali opäť len 4 hodiny a šli sme sa na kupko opaľovať, potom sme boli na menšie nákupy v Saphire. Nakoniec som sa rozhodla, že tu ostávam daľších 10 dní, pretože mám roboty a celých tých 10 dní budem len fotiť, tak sa teším, ale som aj smutná, poretože som sa už strašne tešila domov a hlavne na Eguška...:( Dúfam, že to zbehne co by dub:) Pozdravujem všetkých, ktorí to čítajú a posielam pusu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...