50-51-52.deň

Dlhšie som nič nepísala,lebo som strašne chorá a nevládzem ani žiť...A v podstate sa tu nič ani nestalo. Stredu sme mali takú uplakanú, pretože mi odišli moje 3 lásky, takže to bolo veľmi dojímavé, celý ich odchod. Stále neverím, že už tu nie sú...Strávila som s nimi 2 mesiace, 24 hodín denne, takže je tu tak prázdno:( Ale život ide dalej, aspoň si skypujeme, ako keby tu boli:) V stredu sme mali len jeden kasting, kde sme sa mali prejsť. Ja som chodila dokonca dvakrát, tam a naspäť a ostatné chodili len raz a zobrali si moju setkartu a dačo si tam písali. Možno to už vyberajú na Istanbul fashion week, ale ja tu už vtedy nebudem:( Potom sme boli v jednom obchode, pre ktorý som fotila, tak som si mohla vybrať niečo, tak som si vybrala 2 šaty, nič extra, ale pekné:) V Štvrtok sme mali 2 kastingy, na prvom sme čakali 2 hodiny a ked sme došli na rad, povedali, že chcú iba staršie vyzerajúce, takže išla iba skúsiť Sima. A vravela, že to bola reklama na prášok, že mala akože prať a usmiať sa do kamery držiac bielu košeľu:D Druhý kasting bol na nejaké kožené bundy, nič extra.A dnes, čiže piatok som na kasting ani nešla, pretože od včera len ležím v posteli. A dobre som spravila,lebo dievčaztá sa vrátili po 20 minútach, že tam bolo milión dievčat, tak ani nečakali a išli domov. Dnes večer si chceme spraviť papučkový večer, spravíme si palacinky a budeme kukať film. Pozdravujem všetkých:-****

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...