47-48. deň

Píšem po viac dňoch naraz, lebo tu nestíham písať, kedže tu teraz stále niečo robíme:) V nedeľu sme boli na jednom skvelom mieste, vola sa to Suada a je to bazen v mori:) Je tu uprostred mora a na jednej strane má Aziu a na druhej strane má Európu. Je to ako taký malý ostrovček, z brehu nás tam odviezla menšia loďka. Ked sme tam prišli, mi to vyrazilo dych, bolo to úplne super, sme sa tam aj pofotili, opaľovali, užívali si slnka, najedli sme sa pizze a šli domov. Večer sme šli do obchodov, kúpila som si nové plavky. Pondelok sme mali 2 kastingy, jeden bol zase na tú imaginárnu kamarátku, ktorá si na teba nepamätá a ty jej to máš ozrejmiť, skade sa poznáte a druhý bol na katalóg a povedali mi, že mám option, tak som zvedavá, či to vyjde. Option znamená, že už si ťa ako keby vybrali, ale musia sa ešte na 100 pro rozhodnúť, či áno. Tak držte palce:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...