44-45-46. deň

Štvrtok a Piatok sme mali dokopy asi 4 kastingy,nebolo tam nič zaujímavé. Normálka, jak vždy, preto som nepísala, že čo nového. V piatok večer sme konečne!! išli do Reiny. Reina je jeden super podnik, kde sa chodia baviť všetci mladí a chodia tam skoro všetky modelingové agenúry. Tam to proste žije. Skvelo sme sa zabavili, vybláznili, vytancovali, konečne:) Okolo 4 sme sa pozbierali domov, samozrejme na polievočku s teplými hriankami, mňaaam. Okolo 5 sme šli domov  a ja som spala až! 3 hodiny necelé. O ôsmej som vstávala, umyla som si vlasy a o 9 ma čakal už odvoz. Prišla som na miesto určenia, čakala som tam chvíľu, kým došla vizážistka a kaderník. Namaľovali ma trošku divne, vyzerala som ako kleopatra a zväčšili mi pery:D Som mala hubu ako Angelina Jolie...:DD Fotila som na jednu stránku s oblečením, ktorá je na princípe takej postavy v spodnom prádle a ty ju máš obliecť a skúšať na nej veci. Bola to dosť makačka, pretože som musela stáť celý čas na špičkách a oni ma nastavii presne podľa tej šablóny. Takže som musela mať s ňou úplne všetko rovnaké. Každý prst na rukách, panva, nohy...všetko. A to som mala fotiť z každej strany. Bol tam aj jeden model, ale bol taký starší a nepríjemný, ale najviac mi bolo smiešno z toho, ako ho maľovali:D Mal celý make up, líčka, vytieňovaný nos, špirálu a zabili, ked mu dali aj lesk:DD Ale najväčší zážitok som mala z topánok Michael Kors:) Stáli 1200 eur:D a boli také vysoké, že som bola jak baletka. Cez týždeň mám ešte jedno fotenie, ale už z oblečením. Oni fotia na stránku a asi do katalógu veci Dolce&Gabbana, Michael Kors, Armani a také veci, takže sa na to strašne teším!! Konečne tu prežívam svoje sny. Teraz si idem potriediť fotky,nech môžem popridávať:) Pekný večer!!:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...