43. deň

Takže motyka vystrelila a Lenočka mala fotenie:) Zavolali mi to v utorok a 23.15, že zajtra o 8.30 mám fotenie:D Super:) Ráno som sa zobudila okolo 7, aby som si umyla vlasy a prichystala. O 8.30 po mňa prišiel nejaký chlapík a odviezol ma na miesto činu:) Vyzeralo to tam krásne, bolo tam také malé mólo, zrkadlá a také veci. Okolo pol 10 sme začali. Bolo tam toľko oblečenie, ako ked v H&M majú stojany z výpredajmi..a to nesrandujem.. Na jednom stojane bolo cez 150 šiat a také stojany tam boli 3 a potom doniesli ešte jeden, ale z neho som mala len polku.. Cez 450 šiat som vyskúšala.Prezlečieš, odfotíš jednu spredu druhú zozadu, odfotíš štítok a prezliekaš daľšie. Pri tom druhom stojane mi už nebolo všetko jedno. Okolo 1 sme mali obedňajšiu prestávku, priniesli mi Mc chicken z burger kingu, tak som sa fajne nažrala a vtedy zahlásili, že ideme fotiť spodné prádlo:D No super..keby som to vedela, tak sa tak nenažerem:) Bola tam jedna obrovská krabica s gaťkami...Si to neviete predstaviť.. bolo ich tam cez 300.. Takže budem mať slávny zadok:DD A k tomu som fotila rôzne body, tielka a také veci. A potom sme dofotili daľšie oblečenie, skončili sme o 7 a hodinu a pol mi trvala cestou domov. Bola som unavená ako pes, jak keby som dom stavala:D Ale teším sa z toho:)  A som zvedavá na výsledok:) Potom ukážem fotky:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...