42.deň

Dnes sme mali asi 4 kasingov. Dnes bol najdlhší deň za posledný mesiac...Najprv sme odniesli Donny na letisko, kde sme sa s ňou všetky rozlúčili. Potom bol kasting na Miss poem, dali nám tam skúšať rifle a tričko. Po tom kastingusme mali daľší na internetové fotenie. Tam ma preháňali ako koňa:) Najprv sme skúšali gaťky a potom mi dával asi 3 rôzne šaty, tak že najprv som sa celá obliekla a vyzliekla, potom som si šla sadnúťa zase som si mala ísť vyskúšať jedny šaty a potom ešte gaťky a úpotom zase šaty:D Tak som sa potešila, že možno dačo z toho bude...no neviem... A tretí kasting bol na nejaké fotenie. Po jednom sme sa zapísali, fotili sme pár fotiek, ja som fotila asi 10, potom som sa mala aj vyzuť. A potom som počula jak vkuse sa o mne rozprávali, tak verím a dúfam, že možno motyka vystrelí:D Na štvrtom kastingu sme boli hodinu a štvrť a to sme len čakali, kým si náš boss a ten pán z kastingu pokecajú. Povedal nám ten pán až jednu vetu, že chce točiť nejaké videá o živote modeliek, asi niečo ako reality show:D Ale nevieme nič viac o tom. Prišli sme o 8 domov, hladné ako fras:) Ale dobrá správa je, že som nejedla nič sladké už dva dni!!! a držím sa:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...