36. a 37. deň

36. deň: Včera sme mali dva kastiny...až:D Pri tomto ma vždy napadne, ako vraveli, že "season active":DD tak proste season active a až dva kastingy:) Prvý bol na kabáty, pozreli si naše booky a druhý bol na oblečenie na internetovú stránku.Tam nám dali vyskúšať pár veľmi pekných šiat. Po kastingoch som si urobila výborné opekané zemiaky s kečupom, nech môjmu telu dám nejaké kilečku navyše:D Minule som si skúšala rifle a ledva som sa do nich zapla a s kraťasami to isté, musela som sa do nich narvať:D Takže sa veľmi teším domov na normálnu stravu:) Zuzka mi večer nafarbila vlasy, strašne som sa bála výsledku, ale je to dobré, takže som spokojná:)

37. deň: Dnes sme mali zase 2 kastingy, prvý bol na plavky, veľmi pekné, pofotili nás a koniec. Druhý kasting bol fotenie, fotili sme tam každá asi 30 záberov, bolo to zamerané hlavne na nohy, možno pre nejakého fetišistu:DDPo kastingu sme šli na letisko po nové dievča, čakali sme tam asi 3 hodiny a teraz chystáme pyjama party:D Som zvedavá, či zajtra vôbec bude nejaký kasting...kedže je to tu teraz "aktivne":D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...