34. deň

Dnes bol opäť jeden úspešný deň:) Prvý kasting bol na nejakej streche, boli tam takí modeli, že dovi:D Pofotili si nás,poslali nás preč.Druhý kasting bol asi minútový, na treťom nechceli blondínky, čiže som čakala v aute a daľší kasting bol reklama, mala si byť mama, tváriť sa, že varíš v kuchyni, tvoje dieťa ti niečo podáva a rozleje to a ty to más utrieť imaginárnou utierkou:) Ja som sa toho kastingu nezúčastnila, pretože tam opäť nechceli blondínky. Proste jedna bomba:) Už to tu neberem ako nejakú prácu, ale ako dovolenku, bola som nahnevaná, pretože som minulý týždeň som mala mať dve roboty, ale na jednu som nemohla ísť kvôli vízam a druhú z nezistených príčin zrušili...a To ma štve každý deň, pretože to malo byť fotenie do Egypta za 5000 dolárov..Mala som ísť ja a ešte pár dievčat a zrušili to..:((( Tak fajne no:(( Prajem dobrú noc:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...