25.deň

Sobota bola úplne skvelá. Konečne som mala fotenie, tak som si to naplno užívala:) Prišli sme na miesto činu okolo 9 ráno.Začali nás maľovať a česať a mala som asi najhorší make up v živote:DD CElý deň sme sa z toho smiali:D Proste kvalitka ako vždy...:) Bolo nás tam 6, boli tam tri z Litvy, 1 z Brazílie, Švédka a ja. Po make upe sme začali hned fotiť a šlo to tam jak na bežiacom páse. Mala som na sebe asi 30 vecí. Fotenie som si veľmi užívala a cítila som sa super! A k tomu som už mala krče od smiechu, lebo sme sa tam toľko narehotali, ked sme tam tancovali alebo skákali. Už som veľmi zvedavá na výsledok, na ten katalóg, len si budem musieť počkať...Menili nám tam rôzne účesy a chvalabohu, že ten make up na fotkách nie je vidno. A musím sa pochváliť, že sme tam mali aj "modela":DDD Ten bol tiež kvalitka..asi nižší jak ja a vyzeral tak, že nikdy nevidel dievčatá. PO fotení sme prišli domov, vyrozpávala som zážitky dievčatám a pozreli sme si prehliadku Victorias secret..a potom sme sa už chystali na párty. Vyfintili sme sa poriadne a šli do nejakého ruského klubu. No vyzeralo to tam asi ako na stužkovej:D Ale sme sa výborne zabavili, potancovali, nažrali chipsov a ovocia. Okolo 3 ráno sme sa šli najesť do reštaurácie na polievku, mňamky. Okolo 5 sme šli spať a hodnotím to ako jeden Užasný deň:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...