19. deň

19. deň: Včera z rána som bola neskutočne nahnevaná. Konečne sme mali mať deň voľna, tak som sa tešila, ako si oddýchnem, popratám veci, pôjdem na nákupy a oni nám zahlásili, že ideme na párty ku bazénu. My všetky spečené jak raky, sme museli ísť na slnko. Došli sme do gymu, kde je ten bazén, asi polhodinu sme čakali, kým nám zoženú lehátka, pretože to bolo úplne plné. A žiadna párty sa tam ani nekonala!! Iba tak sme tam museli ísť, aby ľudia videli, že tam chodia aj modelky.. Čiže ja som mala nervy také, že si neviete predstaviť!! Ležali sme všetky pod slnečníkmi a ja som tam ležala dokonca oblečená, lebo ma pálilo celé telo. Po troch hodinách sme sa vybrali, že ideme domov, tak nás poslali domov metrom, takže som šla prvýkrát istanbulským metrom:) Prišli sme úplne unavené, ale konečne sme šli nakupovať!! Kúpila som si asi 3 šaty, kraťasy, sukňu, tepláky a 5 tričiek..som zvedavá, že ako sa unesiem domov. Pozreli sme večer seriál,telefonovala som s Eguškom a šli sme spať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...