15. a 16. deň

Včera som nepísala, keďže som mala menšie problémy so žalúdkom, takže som nešla ani na kastingy,celý deň som iba preležala, takže som nemala o čom písať:) Dnes sme mali až! jeden kasting, hlavná vec, že je top sezóna:DPrišli sme, ukázali a odišli. Rovno z kastingu sme šli cvičiť do posilky, pobehla som si na bežiacom páse, pobicyklovala, pofacebookovala na bežiacom stroji, kukla som si fashion one a zistila, že chcem byť modelka, tak budem bojovať!:) Potom sme sa šli opaľovať ku bazénu, pofotili sme sa a šli domov. Konečne som si spravila domáce jedlo a nejedla som gyros:) Okolo 8 sme šli do nákupného centra, kúpili sme si milkshake v mcdonalde!!konečne sme našli mekáč, aleluja:) Tu žiaden Turek nevie po anglicky, takže skôr sa ja naučím po turecky, jak oni po anglicky:D Dnes pán v mekáči nevedel, čo znamená strawberry:DD tak som mu musela povedať, že "čilek" a tak pochopil:) A najhoršia vec, čo tu je, je ich národný nápoj Ayran...Oni to pijú úplne ku všetkému, je to niečo ako acidofilné mlieko...A dáš si napr gyros  k tomu máš na výber colu alebo Ayran..A v mekéči happy meal a nápoj ayran:) fujky fujky:) To je asi všetko, čo sa mi stalo...Tak opať zajtra:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...