13. a 14. deň

Včerajšok som nepísala nič, pretože skoro nebolo o čom:) Mali sme 5 kastingov. Jeden bol zameraný na šatky pre ženy, potom sme boli u jedného fotografa, daľší netuším načo bol, vraj na tanečný klip, kde sme ani netancovali, na štvrtom sme si skúšali oblečenie a posledný bol iba pre tie, ktoré vedia hrať volejbal. A kedže ja som taká " veeeľká volejbalistka", som sa ho ani nezúčastnila radšej:D A dievčatá vraveli, že to bola určite reklama na tampóny:D Večer sme si kukli seriál, začali sme pozerat Pretty little liars:)
Dnes sme mali iba tri kastingy. Prvý bol pre nejaký krátky film pre obchod s oblečením a plavkami. Chodili sme po jednom a mali sme zahrať dve veci. Prvá scénka bola akože idem na dovolenku, skoro som nestihla lietadlo a potom som zistila, že nemám plavky. Tak sme mali zahrať šok, že ich nemáme:D A druhá scénka bola, že nejaké dievča má na sebe super plavky a máme sa na ňu tak pozerať, akože žiarlime, že aj my také plavky chceme:D Teraz by som to v pohode zahrala, ale tam pred babami, režisérom a 5 inými ľudmi to bola hrôza:D Sa mi tak triasli nohy, že až:) Druhý kasting bol na svadobné šaty, tam dali skúšať zase plnším dievčatám a my sme ostali na ocot:) A tretí kasting bol na detské keksíky, kde sme sa mali usmievať ako milujúce matky:D Ja, čo vyzerám na 15 by som bola určite skvelá matka:D Skôr by som mohla hrať dieťa:) Teraz sa chystáme pozrieť dalšie časti klamárok a potom ísť spať...Pekný večer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...