11.deň

Včera sme celý deň strávili v našom gyme. Najprv sme si boli zaplávať v krytom bazéne, pretože nebolo až tak teplo na vonkajší bazén. Konečne som si fajne poplávala, skoro som sa utopila, pretože sme museli mať kúpacie čiapky a tak som sa strašne smiala mojej spolubývajucej Zuzky, že som nevládala ani dýchať:D PO bazéne sme si dali fajnú vírivku. A po vírivke sme si šli zacvičiť. A takú posilku som v živote nevidela!! Úplne brutálna, veľká, v strede bol boxerský ring, na jednej strane sa dal hrať basketbal a bolo tam milión strojov, ale hlavne pásov a bicyklov. Najlepšia vec bolo, že ja som si chodila na bežiacom páse a počas toho som chatovala na facebooku:D Z toho som ešte stále v šoku:DDD Že jaké vymoženosti tam boli.. Po posilke som potelefonovala s mojím Eguškom a potom sme sa stretli všetky hore v apartmáne, kúpili sme si pivko, niektoré vínko, chipsy a spravili si vlastnú párty, pretože nám nedovolili ísť niekde:( Okolo pol 4 som už nevidela ani na oči, tak sme šli spať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...