10.deň

Dnešný deň sme strávili skoro celý v aute. Mali sme len 3 kastingy a cestovali sme na ne "iba" 7 hodín:Da to boli tu v Istanbule:D Na prvom kastingu sme sa chodili ukazovať každá sama pred asi 6 ľudí, ktorí si nás dôkladne popozerali. Najväčší gól bol, ked sa ma spýtali, či mám plastiku nosa:D A keď som vravela, že nie, že som bez plastiky, tak si ho prišli ešte zblízka pozrieť:DD Druhý kasting bol asi na katalóg pre tehotné ženy, pretože mali sme sa usmievať a jednej od nás dali aj vyskúšať tehotenské brucho a na to brucho ju obliekli:D A tretí kasting bol na spodné prádlo, trval asi 5 minút a len tam sme cestovali minimálne 4 hodiny:) A nebolo by to až také hrozné, keby nebolo v aute sto stupňov a bolo by pre viac osôb. Kedže sa v aute pre 8 ľudí tlačíme 14 dievčat:D Je to proste sen:D Celý deň som zase jedla iba samé sladké veci, čiže som už dostala asi aj cukrovku tu:DD Momentálne je tu hrozné počasie, prší tu, blýska sa, je tu zima...Som zvedavá ako bude zajtra, pretože sme sa chceli ísť konečne opaľovať..Pekný večer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...