Moj prvý týždeň v Istanbule

Som tu uz 6. deň  a pomaly si tu začínam zvykať. Stále si neuvedomujem, že tu budem až 2 mesiace. Pripadá mi to ako večnosť, pretože tu čas stojí. Tu má deň prisahám aspon 40 hodín:) Moje prvé pocity boli veľmi zlé- nešla nám voda, nešlo na wcko, nešlo na wifi, proste nič:D ale neskôr sa to opravilo, takže už je len dobre.Sem tam ešte vypadne voda, ale to sa dá prežiť.Naše dni vyzerajú asi takto: máme 4-5 kastingov, prídeme tam, ukážeme sa,pozrú si náš book a ideme domov. Tento týždeň má začať sezóna, tak som zvedavá, či bude veľa kastingov a roboty:)Už sme sa tu boli aj dvakrát opaľovať, už ma stihlo aj spiecť, hlavne na nose...Boli sme aj na party, pretože naša bookerka oslavovala narodky, tak sme mali také pekné posedenie pri večeri a torte. Najlepšia bola cesta autom na diskoteku,ked sme mali heliove baloniky a hudbu na plné pecky..Sme spievali a kričali:DNa diske puštali uplne hroznu hudbu...to ja som lepší didžej:)Okolo 6 rano sme došli domov a nasledujúci deň me len prespali...Včera večer som si aj prvýkrát vyskúšala tanečnú podložku! Najprv mi to vôbec nešlo, ale potom to už bolo lepšie a lepšie, tak po tomto "výlete" budem už majster!:) Jediné, čo mi chýba je teplá a chutná strava a moji blízki:( Lubim vaaas!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...