9.deň

Dnes prišla menšia kríza:) Nikdy som si nepredstavovala, že tento svet, o ktorom som od malička snívala, môže byť až taký ťažký...Obdivujem modelky, ktoré to všetko vydržali a vedeli sa vyšvihnúť.Toto celé je dosť na psychiku...Človek musí byť veľmi silný, aby to zvládol...Dnes sme mali len 3 kastingy, pozreli si nás a poslali preč a daľší bol asi na reklamu, lebo si nás točili, mali sme sa predstaviť a akože odličovať s tampónom:) Deň som zakončila výborným gyrosom, pokecali sme a šup spať. Som zvedavá, že koľko priberiem, ked stade odídem, pretože moja strava je založená na nutelle, burger kingu, gyrose, nesquiku s jogurtom(od zajtra sľubujem, že si ho už nedám, pretože ho jem úplne každý deň..fujky:) a asi hráškovej polievke z reštaurácie vedľa nášho apartmánu, kde čašníčky nevedia ani slovo po anglicky a pozerajú na teba ako na zjavenie:D Takže tipujem, že za tie 2 mesiace aj 4 kilá naberiem:D Juch!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...